WWW.ALEKSANDROVASSKOLA.LV
  • Par skolu
    • Aktualitātes
    • Skolas darbības mērķis
    • Izglītības programmas
    • Vēsture
    • Tradīcijas
    • Skolas vadība
    • Sadarbības pašvaldības
    • Kā mūs atrast
  • Skolēniem un vecākiem
    • Skolēnu brīvdienas
    • Stundu saraksts
    • Konsultāciju grafiks
    • Fakultatīvi
    • Iekšējie kārtības noteikumi
    • Aktuāli vecākiem
    • Karjera
    • Atbalsta komanda
    • Skolas piedāvājums
  • Skolotājiem
    • Metodiskās komisijas
    • Metodiskais darbs >
      • Metodiskās tēmas
      • Metodiskā darba reglaments
      • Metodiskā darba prioritātes
      • Metodiskā darba struktūra
    • Noderīga informācija
    • Skolēnu skaits
    • Mācību literatūra
  • Galerija
  • Dokumenti
    • Pašvērtējuma ziņojums >
      • 2019
      • 2018
      • 2017 un citi
    • Attīstības plāna prioritātes
  • INTERREG
  • LV
  • RU

Skolas darbības pamatmērķi:

Vīzija: Atpazīstama izglītības iestāde, kas rada iespējas izglītojamiem saņemt katra spējām atbilstošu izglītību, veicina individuālo spēju attīstību un vispusīgi izglītotas personas veidošanos.
Misija: Radīt apstākļus izglītojamiem ar speciālajām vajadzībām individuālo spēju pilnveidei un maksimālai garīgās attīstības traucējumu korekcijai visos izglītošanas posmos.
Attīstības mērķis: Labu apstākļu radīšana izglītojamiem un pedagogiem, lai katrs izglītojamais mācību un audzināšanas procesā, atbilstoši savām spējām un attīstības līmenim, sasniegtu maksimālos rezultātus un gūtu iemaņas praktiskajai dzīvei, ejot līdzi laikam.
Darbības mērķis: veidot visiem izglītojamiem pieejamu izglītības vidi, īstenot izglītības procesu, kas nodrošina realizētās izglītības programmās noteikto mērķu un uzdevumu sasniegšanu atbilstoši valsts vispārējās pamatizglītības standartam un valsts pirmsskolas izglītības vadlīnijām.
Darbības pamatvirzieni: izglītojošā darbība, psiholoģiskā un sociālā korekcija izglītojamo mācību un audzināšanas procesā.
Galvenie uzdevumi:
  • nodrošināt katra izglītojamā spējām atbilstošu obligāto izglītību;
  • īstenot speciālās pirmsskolas programmas, speciālās un profesionālās pamatizglītības programmas, izvēlēties izglītošanas darba metodes un formas atbilstoši izglītojamo veselības stāvoklim un attīstības līmenim;
  • sadarbojoties pedagogiem, medicīnas darbiniekam, izglītojamo vecākiem vai personām, kuras realizē vecāku varu, atbalsta personālam, veikt izglītojamo izpēti, nosakot katram izglītojamam izglītošanas un korekcijas darba mērķus un uzdevumus individuālo plānu izstrādē;
  • sekmēt izglītojamā atbildīgu attieksmi pret sevi, ģimeni, līdzcilvēkiem, savu tautu un valsti;
  • ​sadarboties ar izglītojamo vecākiem, personām, kuras realizē vecāku varu, lai nodrošinātu un veicinātu pozitīvu izglītojošo darbu, kvalitatīvu informācijas apmaiņu un sadarbību izglītības programmu mērķu sasniegšanā. 
Powered by Create your own unique website with customizable templates.