No 24. līdz 26. maijam mūsu skolā noritēja projektu nedēļa. Šogad tās tēma bija “Labo darbu nedēļa skolā” ar moto: “No idejas pie rezultāta!” Plānojot projekta darbu, katrā klases grupā dzima ideja – ko varam labu izdarīt savai skolai. Savu ideju īstenošanai katra grupa izvirzīja sasniedzamo rezultātu, noteica secīgus uzdevumus tā sasniegšanai un darbs sākās. Kaut katras grupas darbs bija saistīts ar praktisko darbošanos, toties skolēni pilnveidoja savas prasmes darba plānošanā, pienākumu sadalē, skicēšanā. Darba dienas paskrēja raiti, un rezultātā skola ieguva savu skolēnu un pedagogu labo darbu “ražu”. |
Pirmsskolas izglītojamo projekta darbs notika pie sava rotaļu laukuma labiekārtošanas.
1.,4.a klases projekta darbs - «Skolas nosaukuma izveide».
3.a klases projekta darbs - dekora “Pūces” izveide.
5.a klases projekta darbs - “Asfalta spēles brīvā laika pavadīšanai”.
6.a klases projekta darbs – “Dekoratīvais malkas statīvs”.
7.a klases projekta darbs “Radām prieku citiem!” – atpūtas pufu izveide.
8.,9.a klases izglītojamo projekta darbs bija saistīts ar sporta inventāra remontu un sporta laukuma labiekārtošanu.
1.,3.c klases skolēni ar skolotāju veidoja dārza dekoru no vecas mucas.
5.-7.c klases izglītojamie skolotājas pavadībā izveidoja un uzstādīja dabas takā dekoru “Stārķis”.
8.c klases skolēni strādāja pie projekta “Tikumu koks”.
9. c klases skolēni ar savu skolotāju uzdāvināja skolai trīs kastaņu kokus.
Profesionālo programmu izglītojamie labus darbus veica skolas teritorijas labiekārtošanā.
Programmas “Ēdināšanas pakalpojumi” 1.kurss sakārtoja skolas dabas taku.
Programmas “Ēdināšanas pakalpojumi” 2.kursa izglītojamo projekta darbs bija saistīts ar daudzgadīgo ziedu kompozīcijas atjaunošanu.
Programmas “Lauksaimniecība” izglītojamie īstenoja projektu “Komposta kaudzes izveidošana”.
Paldies visiem skolas izglītojamajiem un viņu pedagogiem par radošām idejām, par drosmi to realizēšanā, par darbu, kura rezultāti rada prieku mums un visiem apkārtējiem!
Materiālu apkopoja direktores vietniece mācību darbā T.Kromāne.